طراحی، مشاوره و اجرای تأسیسات ساختمان

پس از تهیه نقشه های معماری ساختمان، تهیه نقشه­های تاسیسات مکانیکی و الکتریکی بخشی کلیدی و مهم در هر ساختمان است. طراحی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی باید به صورت دقیق براساس امکانات تاسیساتی و مهندسی صورت گیرد تا کمترین میزان هزینه را دربهترین حالت در ساختمان اجرا شود. اجرای درست تاسیسات ساختمان تضمین خوبی است تا عمر مفید ساختمان افزایش یابد.

این مجموعه در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان­ها با کابری مسکونی، تجاری، ادارات و مراکز آموزشی، هتل، و بیمارستان و غیره از سابقه نیم قرنی برخوردار است.

با توجه به سطح علمی و تجربه دپارتمان و با شناختی کاملی که از آخرین مدل تجهیزات تاسیسات ساختمان دارند، می­توانند بهترین مشاوره را در جهت تامین تاسیسات ساختمان ارائه دهند.

نظارت بر تاسیسات ساختمان

وظیفه اصلی هر مشاوری نظارت بر اجرای صحیح تاسیسات و نصب تجهیزات توسط تیم اجرایی است، که نیروهای متخصص و فنی این مجموعه با نظارت مستمر بر روی پروژه ها بهترین اجرا را به کارفرما تحویل می­دهند.

اجرای تاسیسات ساختمان

تاسیسات گاز رسانی

بر توصیف این مورد می توان این چنین عنوان کرد که سیستم لوله کشی گاز و انشعابات حاصل آمده از آن در ساختمان، که مطابق با مقررات و قوانین مشخص طراحی شده و به اجرا در می آید.

تاسیسات آتش نشانی

تاسیسات مربوط به حوزه آتش نشانی دارای تجهیزات اطفا حریق که با به هشدار در آمدن سیستم اعلان حریق، آب را به محلی منتقل می کند که دچار آتش سوزی شده است.

تاسیسات استخر، سونا، جکوزی

در تشکیل این مجموعه مواردی همچون مدار گردش آب، فواره و آب نما، سیستم اتوماتیک مواد شیمایی و کنترل، گرم کننده استفاده شده است.

این بخش شامل لوله کشی استخر، نصب و راه اندازی سیستم تصفیه و … می باشد.

تاسیسات آسانسور و پله برقی

در این نوع از تاسیسات تجهیزاتی مانند الکرتورموترو، کابین، وزنه تعادل و راه پله و تابلو برق موجود می باشد که البته شامل موارد دیگری نیز می باشد ف که مهم ترین آن ها ذکر شد.

تاسیسات درمانی

در فرایند تاسیسات درمانی فاکتور هایی نظیر سیستم تامین گازی های طبی مانند اکسیژن، دی اکسید کربن، نیترو اکساید، هوای فشرده و همچنین سیستم خال تشکیل شده است.

تاسیسات سیستم های بخار

سیستم لوله کشی بخار و انشعابات مربوط به آن در ساختمان که دارای متعلقاتی می باشد که شیر آلات کنترل ، تملیل فشار و تله های بخار نمونه هایی از آن می باشد.